اخبار

خوی بارانی‌ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشته

خوی بارانی‌ترین شهر آذربایجان‌غربی طی ۲۴ ساعت گذشتهیاسر اشتاد روز چهارشنبه با اشاره به بارش رگبارهای پراکنده در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در نیمه شمالی استان رگبار باران رخ داده‌ و این بارندگی‌ها در فرودگاه ارومیه نیز به میزان پنج میلیمتر گزارش شده‌است.
وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز هم فعال است و نیمه شمالی و مرکز استان را در برمی گیرد، افزود: اواخر وقت سامانه از استان خارج می‌شود و جو از فردا تا پایان روز جمعه پایدار است.
کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از فردا، پنج‌شنبه دما در استان افزایش خواهد داشت، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گرمترین شهر استان بوکان با ۳۳ درجه و خنک‌ترین شهر چالدران با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بود.
وی با اشاره به رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان در کنار مسیل ها افرود: تا خروج سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی‌شدن رودخانه‌ها و احتمال سقوط اشیا در اثر وزش باد طی ساعات آینده در استان دور از انتظار نیست و لازم است شهروندان در ترددهای خود نکات ایمنی را در نظر بگیرند.
آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان حدود ۳۴۰ میلی‌متر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا