اخبار

پرونده مسکن مهر در آذربایجان‌غربی تا پایان تابستان امسال بسته می‌شود

پرونده مسکن مهر در آذربایجان‌غربی تا پایان تابستان امسال بسته می‌شودسیدمحسن حمزه‌لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب طرح مسکن مهر، ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده بود که از این تعداد افزون بر ۴۸ هزار واحد تحویل شده است.
وی اضافه کرد: ۲ هزار واحد باقی مانده نیز در شهرستان‌های مهاباد، ارومیه و سردشت تا پایان تابستان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در این استان ۹۸ درصد بوده که به زودی صددرصدی خواهد بود.
حمزه‌لو گفت: ۸۰۰ واحد از این تعداد واحدها در شهرستان مهاباد و بقیه واحد های مسکن مهر در شهرستانهای ارومیه و سردشت قرار دارد که تا پایان شهریور امسال به صاحبان واگذار می شود.
وی افزود: واحدهای مسکن مهر در شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، سلماس، تکاب، ماکو، خوی، نقده، شاهین‌دژ و بوکان به اتمام رسیده و واگذار شده است.
طرح مسکن مهر که از حدود هشت سال پیش آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از ۶۰ درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا