اخبار

رییس‌کل دادگستری اردبیل: قضات به پرونده‌های مهم اجتماعی ورود کنند

رییس‌کل دادگستری اردبیل: قضات به پرونده‌های مهم اجتماعی ورود کنندناصر عتباتی روز چهارشنبه در نشست با قضات دادسرای اردبیل گفت: با توجه به امید ایجاد شده در آحاد مردم پس از رویکرد تحولی در قوه قضاییه  ، برخورد بی‌امان با مظاهر ناامنی در جامعه مورد تاکید تشکیلات قضایی بویژه دادسراها می‌باشد.
وی با اشاره به تدوین برنامه جامع عملکردی برای تک تک حوزه‌ها افزود: تمامی بخش‌های تشکیلات قضایی بویژه قضات باید امورات خود را برنامه محور پیش برده و ضمن عمل به برنامه تدوینی ابلاغ شده از برنامه‌ریزی کلیشه‌ای بپرهیزند.
او با تاکید بر محوریت قاضی در تشکیلات قضایی به عنوان رکن اول اظهارداشت: تقویت دادسرا از اولویت‌های مسوولان استان است چرا که بهترین ثمره کار دادسرا در جامعه تولید امنیت پایدار است و این امر در سایه اجرای دقیق احکام صادره در اجرای احکام محقق خواهد شد.
وی خواستار افزایش سطح کیفی دستورات ، رعایت کرامت ارباب رجوع ، کاهش موجودی ، استفاده از بستر الکترونیک ، ارتقای عملکرد CMS ،ابلاغ الکترونیک ، کنترل و کاهش ورودی با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف ، دقت در ارجاع پرونده‌ها ، بازنگری در معاضدت و ارشاد قضایی و مدیریت مراجعات مردمی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا