اخبار

پل امام رضا(ع) قزوین با کمترین آسیب به باغستان تکمیل شود

پل امام رضا(ع) قزوین با کمترین آسیب به باغستان تکمیل شودعلی فرخزاد عصر سه شنبه در نشست شورای ترافیک استان قزوین که با حضور جمعی از مسوولان در  سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، افزود: برای تکمیل پروژه کمربندی شرق قزوین نباید هیچ درختی قطع شود و برای حفظ درختان جابه جایی آنها در زمان مناسب باید انجام شود و همچنین در حین عملیات اجرایی نیز دقت شود تا آسیبی به باغات وارد نشود.
وی اظهار داشت: عرض این مسیر با لحاظ الزامات استاندارد تا حد ممکن کاهش یابد و ضمانت های لازم برای حفظ باغات و عدم تغییرکاربری اراضی بین ساختمان‌های جدید ساخت همجوار این طرح مورد توجه قرار بگیرد.
این مسوول تاکید کرد: اجرا طرح و تکمیل پل امام رضا (ع)در شهر قزوین علاوه بر تامین پارکینگ و ساماندهی ترافیک به احیای بافت های جنوبی شهر قزوین کمک خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این طرح از  مصوب شورای ترافیک کشور بوده و از ضرورت ها و نیازهای شهر قزوین است، افزود: تکمیل پل امام رضا (ع) به احیای منطقه و روان سازی ترافیک در قزوین کمک می کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  قزوین در این نشست همچنین با اشاره به لزوم توجه شهرداری ها به روشنایی خیابان ها، اظهار داشت: تامین روشنایی در سطح شهرها نقش بسزایی در  ارتقای ایمنی راهها  و کاهش تصادفات دارد و ضروری است  مسوولین متولی امر این مهم را در دستور کار قرار دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا