اخبار

قیمت طلا و سکه، امروز ۸ تیر ۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۸ تیر ۹۹
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و دلار به مانند روز گذشته سیر صعودی را در پیش گرفتند.
آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیارقیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۸۳۳,۰۰۰ (هشتصد و سی و سه هزار) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۸ ژوئن ۲۰۲۰ – با رشد ۲.۶۴ درصدی به ۸۵۵,۶۰۰ (هشتصد و پنجاه و پنج هزار و ششصد ) تومان رسید.
قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروزهر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۱,۱۴۰,۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۶۴ درصدی داشته است.
قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروزهر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۲.۵۹ درصدی، از ۳,۶۰۸,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و هشت هزار) تومان به ۳,۷۰۴,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و چهار هزار) تومان رسید.
 
قیمت سکه بهار آزادی امروزامروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۸,۳۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۸ ژوئن ۲۰۲۰ – با رشد ۱.۱۸ درصدی به ۸,۴۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید.
قیمت سکه در بازار تهران امروزسکه در بازار امروز تهران، به ۸,۹۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۴۹ درصدی داشته است.
آخرین نرخ سکه امامیسکه امامی، امروز به ۸,۷۹۵,۰۰۰ (هشت میلیون و هفتصد و نود و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۱۲ درصدی داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا