اخبار

بررسی مسایل و مشکلات شهر اقبالیه با حضور استاندار قزوین و نمایندگان

بررسی مسایل و مشکلات شهر اقبالیه با حضور استاندار قزوین و نمایندگاندر سفر مسوولان استانی به اقبالیه از طرح های در دست پیگیری کمربندی شهر، اراضی باغ عمران و زمین ورزشی فوتبال و بوستان بانوان بازدید شد.
در این بازدید کمبود آب شرب و مراکز تفریحی و فضای سبز، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، توسعه مراکز درمانی و بهداشتی و ورزشی و ضرورت ساماندهی اتباع خارجی به عنوان عمده مسایل و مشکلات و اولویت های شهر اقبالیه اعلام شد.
همچنین در نشستی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکالی مرادی و فاطمه محمدبیگی، مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و امام جمعه و شهردار اقبالیه مسایل و مشکلات و درخواست های مردم اقبالیه در مسجد جامعه این شهر مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت. 
فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: اقبالیه دارای مردمانی متدین است اما از نظر امکانات مظلوم واقع شده است.
وی با اشاره به جمعیت 70 هزار نفری اقبالیه و لزوم بهره مندی آنان از زیرساخت های درمانی و بهداشتی مناسب، اظهار داشت: امکانات بهداشتی و درمانی اقبالیه بسیار ضعیف است و جوابگوی یک جمعیت 10 هزار نفری نیز نیست.
محمدبیگی با بیان اینکه بانوان اقبالیه از داشتن فضای تفریحی محروم هستند خواستار تسریع در اختصاص اعتبار برای احداث بوستان بانوان این شهر شد.
وی همچنین خواستار توجه شهرداری و شورای شهر به پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تهمیدات لازم در این خصوص شد.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت اقبالیه را قشر کارگری زحمت کش تشکیل می دهند،افزود: با این شرایط باید شاهد تقویت ارایه خدمات به شهروندان این شهر باشیم.
لطف سیاهکالی مرادی دیگر نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر توجه ویژه دستگاه های اجرایی برای حل مسایل و مشکلات اقبالیه تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اقبالیه از جمعیت قابل توجهی برخوردار است اما امکانات موجود برای ارایه خدمت در این شهر متناسب با جمعیت آن نیست و در این خصوص باید اعتبارات لازم از سوی دستگاه ها فراهم شود.
سیاهکالی مرادی همچنین بر تسریع در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اقبالیه تاکید کرد و  گفت: مردم متدین و انقلابی اقبالیه شایسته خدمات بیشتری هستند.
اقبالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین، با 70 هزار نفر جمعیت در هشت کیلومتری شهر قزوین قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا