اخبار

۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی تکاب تصویب شد

۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی تکاب تصویب شدمحمود زمانی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه اعتبارات عمرانی تکاب نسبت به سال گذشته از افزایش ۳۰ درصدی برخوردار است اظهار داشت: سهم اعتبارات عمرانی این شهرستان در سال ۱۳۹۹ به نسبت شاخص جمعیت با کمک و حمایت استاندار آذربایجان‌غربی از ۲.۵ درصد به ۴.۶ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه با نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی بیشترین سهم اعتبارات سال ۱۳۹۹ استان از منابع مختلف به نسبت شاخص جمعیتی به تکاب و شاهین‌دژ اختصاص یافته است افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌های پیشنهادی خود را با اولویت اتمام پروژه های نیمه‌تمام به دفتر برنامه‌ریزی فرمانداری ارائه کنند.
فرماندار تکاب ادامه ‌داد: سال گذشته بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید و امسال نیز ۵۰۰ میلیارد ریال طرح و پروژه توسعه‌ای و زیرساختی در تکاب در حال اجراست که بیانگر اقدامات و عملکرد مناسب دولت در منطقه است.
” زمانی ” بیان کرد: همچنین در سال گذشته بیش از ۴۰ کیلومتر از جاده‌های تکاب بهسازی و آسفالت و در ۲۱ روستا طرح هادی اجرا شد و امسال نیز اعتبارات مناسبی به ۱۳ دهیاری روستاهای تابعه شهرستان برای اجرای طرح‌های عمران روستایی تخصیص یافت.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۹۷ تختخوابی تکاب از ۸۵ درصد به ۹۷ درصد رسیده اضافه کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان جدید، ۵۰ تا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار با یک قرارداد جدید نیاز است که در این زمینه از طریق استاندار آذربایجان‌غربی پیگیری و اقدام شده است.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و طبق اعلام وزارت کشور جزو ۳۱ شهرستان محروم و کمتر برخوردار کشور به شمار می‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا