اخبار

کمک‌های مردمی به مددجویان اردبیل ۵۳ درصد افزایش یافت

کمک‌های مردمی به مددجویان اردبیل ۵۳ درصد افزایش یافتصفر توحیدی روز یکشنبه افزود: خیرین اردبیلی در سه ماهه امسال بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در استان کمک کردند.
وی بیان کرد: کمک‌های مردمی بر اساس سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد در اسرع وقت در بین  ۴۱ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع می‌شود.
او با بیان اینکه افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد نشاگر حسن اعتماد عمومی به این نهاد است، اظهارداشت: تمام کمک‌های مردمی در اسرع وقت و بر اساس سیستم نیازسنجی این نهاد در بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضع اقتصادی جامعه خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد بیش از پیش نیازمند رسیدگی هستند تا با کمک مردم و خیرین بخشی از مشکلات اساسی آنها حل شود.
وی اظهارامیدواری کرد: با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه در طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.
توحیدی با بیان اینکه مردم و خیرین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، گفت: علاوه بر آن نیکوکاران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را به دست خانوارهای نیازمند تحت حمایت برسانند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: خیرین همچنین از طریق کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.
وی اظهار داشت: برای اطلاع از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.
بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا