اخبار

فرماندار: مجتمع ۷۲ واحدی مسکن مهر هریس تعیین تکلیف می‌شود

فرماندار: مجتمع ۷۲ واحدی مسکن مهر هریس تعیین تکلیف می‌شودعلیرضا خاکپور روز یکشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان گفت:  بایستی در حل مشکلات محوطه سازی و دیوارکشی این مجموعه تلاش مضاعف شود و در مورد ۴۸ واحد باقی مانده نیز سریع  تعیین تکلیف شود.
وی با انتقاد از انعطاف نداشتن رؤسای ادارات این شهرستان در اجرای قانون به نفع مردم در تمامی زمینه‌ها به ویژه در حوزه مسکن مهر، از عدم توجه مسئولین وقت در انتخاب زمین مناسب، ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی و هزینه‌های انتقال خدمات به مسکن مهر احداث شده در سطح شهرستان انتقاد کرد و حل نهایی وضعیت مسکن‌ مهر شهرستان را خواستار شد.
 فرماندارهریس درادامه گفت:امیدواریم با برنامه‌های در دست اقدام، بخش قابل توجهی از نیازهای حوزه مسکن در شهرستان رفع شود.خاکپور با تاکید بر لزوم ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در بافت فرسوده شهری و مناطق روستایی تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید حمایت کنند تا ساخت و سازها در این مناطق محروم و مقاوم سازی مسکن روستایی رونق گیرد.
وی با اشاره به اقدام خوب بنیاد مسکن در روستاها، بر جذب حداکثری تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در سطح شهرستان هریس تاکید کرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی هم گفت: مردم در بخشها و روستاها انتظار خدمت رسانی صادقانه را از مسئولین مطالبه می کنند و بایستی تکریم ارباب رجوع اولویت کاری مسئولین شهرستان باشد .
احمد محرم زاده افزود: مدیران شهرستانها باید با برنامه ها و اولویت بندی مشکلات در حوزه کاری خویش باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و بی برنامه بودن مسئولین،  عهد و توانمندی خدمت را زیر سوال می برد و این به هیچ وجه قابل قبول نیست،وی خاطرنشان کرد: برنامه ها و فعالیت های مدیران در شهرستان ها رصد می شود و از تخلفات در هیچ حوزه ای چشم پوشی نخواهد شد و باید تراز کاری هر اداره ای مشخص باشد .
نماینده مردم اهر و هریس با بیان اینکه توجه به جاده ها و حمل و نقل شهری و اجرای طرحها و پروژه های نیمه تمام جزو اولویت کاری مجلس یازدهم خواهد بود، گفت: انتظار ما از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توجه جدی در خصوص عمران و آبادانی منطقه می باشد .
محرم زاده بنیاد مسکن را یکی از نهاد های همیشه حاضر در صحنه خدمت به مردم دانست و از نقش بی بدیل این نهاد در تغییر بافت مساکن روستایی و ایجاد محیطی شاداب و سالم برای ساکنین روستاها قدردانی کرد و همکاری هرچه بیشتر اداره ها با بنیاد مسکن را خواستار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا