خبر/ گزارش

سامانه ۱۳۷؛ پل ارتباطی مردم و شهرداری با ۷۰۰۰ پیام صوتی

​رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه نبض شهر در سامانه 137 سنجیده می‌شود، گفت: 83 درصد رضایت‌مندی از مجموعه شهرداری با توجه به درخواست‌های ثبت شده پس از ثبت درخواست و بررسی اجرای آن در سامانه وجود دارد.

#همدان، مهدی حیدری در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورا با موضوع ارائه گزارش سامانه ۱۳۷ و سازمان حمل بارومسافر (جذب رانندگان، همرو، تیکرو) و با حضور مدیران مربوطه، اظهار کرد: درگاه اصلی ارتباط شهروندان با شهرداری، سامانه 137 بوده و نبض شهر از این طریق سنجیده می‌شود.

وی خط کشی و #همسطح سازی دریچه های منهول در معابر را از دیگر درخواست‌های شهروندان برشمرد و گفت: راه اندازی چهار گشت بازرسی در سامانه 137 به منظور بررسی مسائل و مشکلات سطح شهر بوده و این اقدام مستقل از تماس‌ها انجام می‌شود.
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: شهر یک موجود زنده و پیکره جاندار است و برای #برنامه‌ریزی و مداخله در شهر باید نبض آن را بگیریم که با توجه به درخواست‌های شهروندی نبض در سامانه 137 قرار دارد و دیگری سامانه‌های هوشمند ترافیکی است.
وی با تأکید بر اینکه #سامانه_137 باید درخواست‌های مردمی را به منظور پیش‌بینی بودجه در مسائل مختلف به شورا منعکس کند، تصریح کرد: اطلاعات ارائه شده از سوی این سامانه، مرجعیت تصمیم گیری خواهد بود.
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده 83 درصد رضایت‌مندی از مجموعه #شهرداری در کلیه حوزه ها وجود دارد که حوزه خدمات شهری با 67 درصد بیشترین درخواست‌های ثبت شده را داشته است.
حیدری با بیان اینکه اکنون هفت هزار پیام صوتی اعلام رضایت شهروندان نسبت به درخواست خود در سامانه 137 ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این میزان رضایت‌مندی در حوزه لکه‌گیری آسفالت و طی 3 ماه به ثبت رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه در صورت وزن‌دهی درخواست‌های ثبت شده در سامانه شاید نتیجه بهتری کسب می‌شد، یادآور شد: پیشنهاد داریم در یک کار پژوهشی در مقطع تحصیلی ارشد و دکترا این مهم به عنوان اولین بار در کشور انجام شود.
رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان اظهار کرد: در این دوره تلاش شد ورود نیروها در بخش‌های مختلف با آزمون انجام شود و جذب رانندگان #اتوبوس نیز با همین روند صورت گرفت.
حیدری با بیان اینکه در صورتی که متوقف بودن سامانه اتوبوس‌یاب منوط به جذب راننده بوده درخواست انجام هرچه سریع‌تر این کار را داریم، گفت: طبق وعده‌ها انتظار می‌رود با رفع موانع در هفته حمل و نقل شاهد راه‌اندازی سامانه همرو باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا