اخبار

اصلاح قوانین دست و پاگیر در سال جهش تولید ضروری است

اصلاح قوانین دست و پاگیر در سال جهش تولید ضروری استحجت الاسلام و المسلمین علی معبودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جهش تولید مثل هرکار دیگر الزامات و بسترهایی نیاز دارد که بدون فراهم کردن آنها تحقق شعار سال امکان پذیر نخواهد بود.
وی با بیان اینکه الزامات جهش تولید به دو بخش وظایف مسولان و مردم تقسیم می‌شود، افزود: مسوولان و متولیان که بخش عمده‌ و مهمی از مسوولیت جهش تولید، برعهده آنها است باید الزامات را فراهم کنند و در اولین گام اعتقاد عمیقی به جهش تولید داشته باشند.
این مسوول گفت: همچنین باید مسوولان و مدیران، کاربلد و آشنا به این موضوع باشند و بدانند راه‌های جهش تولید چیست تا راهکارها را برای تحقق شعار سال به کار گیرند.
معبودی ادامه داد: یک مسوول و مدیر باید ابتدا شناخت خوبی نسبت به ظرفیت‌های داخل داشته باشد و آنها را به نحو مطلوب در مسیر رونق اقتصادی، اشتغالزایی و در نهایت جهش تولید مورد استفاده قرار دهد.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اتکا بر ظرفیت‌های داخلی و چشم پوشی از بیگانگان نیز یکی دیگر از الزامات جهش تولید است که ظرفیت‌های غیرفعال و راکد را به فعلیت رسانده و زمینه رشد و شکوفایی را در داخل فراهم می‌کند.
معبودی با بیان اینکه مردم اگر بخواهند جهش تولید محقق شود باید الزاماتی را مدنظر داشته باشند، افزود: شهروندان باید به تولید داخلی اهمیت داده و کالاها و لوازم مورد نیاز خود را براساس تولید داخل تهیه کنند.
وی اضافه کرد: همچنین مردم باید از مسوولان، تحقق جهش تولید و از تولیدکنندگان، عرضه کالاهای باکیفیت را مطالبه کنند تا شاهد تحقق شعار سال در سطح کشور باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا