اخبار

فعالیت بیش از یک هزار و ۹۰۰ خادمیار رضوی در استان اردبیل

فعالیت بیش از یک هزار و ۹۰۰ خادمیار رضوی در استان اردبیلحجت الاسلام اکبر قیامی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: خادمیاران بر اساس تخصص خود  به تفکیک رشته در جهت خدمت رسانی به مردم در این خادمیارها فعالیت می‌کنند.
وی بیان کرد: کانون خادمیاری سلامت به عنوان یکی از ۲۶ کانون تخصصی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با توزیع مواد ضدعفونی، ماسک، دستکش و فرهنگ سازی رعایت موارد بهداشتی بین مردم جزو کانون‌هایی بود که به صورت جهادی وارد صحنه شد و در حد توان در یاری رسانی به مردم گام‌های بسیار خوبی برداشته است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه را به عنوان عامل مهمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ذکر کرد و افزود: دهه کرامت فرصتی برای اشاعه حداکثری و بازنگری فعالیت‌های انجام شده توسط آستان قدس است، این فرصت باید مغتنم شمرده شده و معارف و آموزه‌های امام رضا (ع) در بین مردم، علی الخصوص جوانان ترویج یابد چرا که سبک زندگی آن امام همام به عنوان الگویی حسنه می‌تواند برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد.
قیامی  از حضور کاروان خادمان رضوی در استان خبر داد و بیان کرد: خادمان رضوی به همراه پرچم گنبد امام رضا (ع)  امروز  در قالب برنامه کشوری زیر سایه خورشید میهمان استان اردبیل خواهند بود و تا ۱۴ تیرماه در اغلب شهرستان‌های استان برنامه‌های مربوطه اجرا خواهند شد.
در این نشست طی حکمی از سوی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل، مالک پناهی سردی به سمت مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی استان اردبیل و مهدی همتی به سمت مسئول رسانه و فضای مجازی آستان قدس رضوی استان اردبیل منصوب شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا