خبر/ گزارش

کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای زنجان لوایح و نامه‌های مهم را مورد بررسی قرار داد

در جلسه‌ای که به ریاست اکبر اوصالی و با حضور اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر زنجان برگزار شد، موضوعات مهمی از جمله اصلاح منابع و مصارف بودجه 1403، درخواست مجوز انعقاد قرارداد با دانشگاه زنجان برای اختصاص 7 دستگاه اتوبوس درون‌شهری، و بررسی نامه‌های مردمی درباره تخفیف تعرفه بهای خدمات مورد بحث قرار گرفت.

در جلسه #کمیسیون برنامه، #بودجه و #امور_حقوقی شورای اسلامی شهر زنجان که عصر روز شنبه 28 مهرماه برگزار شد، نامه‌های واصله در حوزه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه به ریاست اکبر اوصالی و با حضور اعضای کمیسیون، معاونین مالی و اقتصادی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی، و مدیران مربوطه در سالن ولایت ساختمان شورا تشکیل شد.

در این نشست، موضوعات مهمی از جمله بررسی نامه‌های مربوط به #املاک، اصلاح منابع و مصارف بودجه 1403، درخواست مجوز انعقاد قرارداد با دانشگاه زنجان برای اختصاص 7 دستگاه اتوبوس درون‌شهری جهت خدمات‌دهی به دانشجویان، و نامه‌های مردمی درباره تخفیف تعرفه بهای خدمات به دلیل پرداخت یکجای بدهی به شهرداری مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، انتخاب مشاور برای تدوین برنامه شهر و #شهرداری و اصلاحات لازم در پیوست عملیاتی پیاده‌رو سازی نیز در دستور کار این جلسه بود.

این جلسه نشان‌دهنده اهتمام کمیسیون به بررسی دقیق مسائل مالی و حقوقی شهر زنجان و تلاش برای بهبود خدمات شهری به شهروندان بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا