خبر/ گزارش

جوان کیا: تغییرات مدیریتی نباید بر خدمات‌رسانی به شهروندان تأثیر بگذارد

رضا جوان‌کیا، در مراسم شورای اداری شهرداری بر لزوم اجرای تصمیمات اعضای شورا و عدم تأثیر تغییرات مدیریتی بر خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کرد و از پرداخت کامل حقوق و مزایای مهرماه پرسنل به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی یاد نمود.

رضا جوان‌کیا، سرپرست #شهرداری ارومیه، در مراسم شورای اداری شهرداری ضمن تشکر از اعتماد اعضای #شورا، بر لزوم اجرای تصمیمات این شورا و عدم تأثیر تغییرات مدیریتی بر #خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.

جوان‌کیا در این مراسم گفت: “تعلل در خدمات‌رسانی به شهروندان قابل قبول نیست و مردم نباید تغییرات مدیریتی را با کم و کاستی در خدمات احساس کنند.” وی همچنین خاطرنشان کرد که در مدت #مدیریت خود هیچ‌گونه انتقام‌جویی و عقده‌گشایی در کار نخواهد بود و با تمام توان به خدمت به شهروندان ادامه خواهند داد.

او افزود: “رویکرد ما بر ثبات و تثبیت وضعیت به جای تغییر است، چرا که مدیران سرمایه‌های شهرداری هستند که در طول سالیان طولانی تجربه کسب کرده‌اند.” جوان‌کیا همچنین تأکید کرد که جابجایی‌های فله‌ای در مجموعه شهرداری انجام نخواهد شد و تمامی #مدیران با پتانسیل شهرداری آشنا هستند.

سرپرست شهرداری ارومیه به پرداخت کامل #حقوق و #مزایای مهرماه پرسنل اشاره کرد و گفت: “با توجه به هزینه‌های بالای خانواده‌ها در این ماه، این موضوع همیشه از اولویت‌ها بوده و خواهد بود.” او از مدیران و معاونین شهرداری خواست تا بدون حاشیه به ادامه خدمات‌رسانی و انجام وظایف خود بپردازند تا روند خدمات‌رسانی به شهروندان دچار خلل نشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا