خبر/ گزارش

صفری افلاکی: ورود ناهماهنگ نیروهای شرکتی به شهرداری عدالت و شایسته‌سالاری را زیر سوال برد

حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاکی، با انتقاد از ورود ناهماهنگ نیروهای شرکتی به بدنه شهرداری، این اقدام را غیرقانونی و مخالف اصول عدالت و شایسته‌سالاری خواند و نسبت به نارضایتی کارکنان هشدار داد. وی تأکید کرد که بکارگیری این نیروها در جایگاه‌های غیرمرتبط، مشکلات جدی را برای عملکرد شهرداری به وجود آورده است.

رئیس #کمیسیون_نظارت_و_بازرسی_اداری شورای شهر همدان، حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاکی، نسبت به ورود ناهماهنگ نیروهای #شرکتی به بدنه اداری #شهرداری اعتراض کرد و این موضوع را موجب نارضایتی سایر همکاران شهرداری دانست.

در جلسه کمیسیون نظارت با اشاره به بررسی راهکارها برای جلوگیری از ورود نیروها از شرکت‌ها به شهرداری، تأکید کرد که این اقدام بر اساس قوانین و اصول عدالت و شایسته‌سالاری نیست.

صفری‌افلاکی با اشاره به تاریخچه ایجاد شرکت‌های شرکتی در دهه 70، خاطرنشان کرد که این شرکت‌ها به منظور کاهش تعهدات استخدامی دولت به وجود آمدند و به طبقه کارگری آسیب زده‌اند. او افزود که نیروهای شرکتی در شهرداری همدان به مراتب بیشتر از سایر دستگاه‌ها هستند و این موضوع باعث ایجاد ناهماهنگی و اختلال در عملکرد شهرداری شده است.

وی همچنین به خلاء موجود در شهرداری و نیاز به نیروهای متخصص اشاره کرد و گفت که #وزارت_کشور و #استانداری مجوز #استخدام نمی‌دهند، اما ورود آسان نیروها از طریق شرکت‌ها به سیستم، مشکلاتی را به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی اداری شورای شهر همدان تصریح کرد که بکارگیری نیروها در جایگاهی غیر از آنچه جذب شده‌اند، نشان‌دهنده عدم رعایت اصول عدالت و شایسته‌سالاری است. او تأکید کرد که باید بر تبدیل وضعیت نیروها تأکید شود، اما این نیروها باید در جایگاه‌های مناسب خود خدمت کنند تا از بروز نارضایتی‌ها کاسته شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا