خبر/ گزارش

خلیل پور بر پرداخت به موقع حقوق پرسنل و تسهیل دسترسی شهروندان به شهردار تأکید کرد

دکتر محمد خلیل پور بر ضرورت پرداخت به موقع حقوق پرسنل و اهمیت دسترسی آسان شهروندان به شهردار تأکید کرد و خواستار ایجاد ارتباط نزدیک و صمیمی با مراجعین شد.

در مراسم معارفه سرپرست جدید #شهرداری ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور، #رئیس_شورای_اسلامی شهر، بر لزوم پرداخت به موقع حقوق پرسنل زحمتکش شهرداری تأکید کرد و افزود: «این موضوع باید به عنوان یک اولویت اساسی در برنامه‌های کاری قرار گیرد تا کارکنان هیچ نگرانی از بابت حقوق خود نداشته باشند.»

وی همچنین بر ضرورت تکریم #ارباب_رجوع و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات شهری تأکید کرد و افزود: «حل مشکلات مردم نیازمند تعامل مستقیم است. درب اتاق #شهردار و مدیران باید همواره به روی مراجعین باز باشد. پیشنهاد می‌کنم که میز شهردار در مکان‌های عمومی شهرداری قرار گیرد تا شهروندان بتوانند به راحتی با ایشان ملاقات کرده و مسائل خود را مطرح کنند.»

دکتر خلیل پور در ادامه تأکید کرد که سرپرست جدید شهرداری باید ارتباط نزدیکی با پرسنل برقرار کرده و به صدای آن‌ها گوش دهد. وی خاطرنشان کرد: «توسعه این ارتباط صمیمی و نزدیک، در راستای رفع مشکلات رفاهی و کاری پرسنل، از وظایف مهم سرپرست شهرداری به شمار می‌رود.»

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا