اخبار

سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در شاهین‌دژ به دام افتاد

سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در شاهین‌دژ به دام افتادسرهنگ مجید عمرانزاده روز جمعه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول گزارش چند فقره سرقت از ساختمان و خانه‌باغ‌های نیمه‌کاره در شاهین‌دژ، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و پلیس‌ آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی فعالیت‌های متهمان سابقه‌دار به سرنخ‌هایی راجع به متهم و محل اختفای وی دست یافت.
سرهنگ تجاری با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی اضافه کرد: متهم دستگیر شده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و سه فقره سرقت از منازل این شهرستان اعتراف کرده ‌است.
فرمانده انتظامی شاهین‌دژ با بیان اینکه ۲ نفر مالخر نیز در اعترافات این سارق نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند اضافه کرد: فرد سارق اموال را زیر قیمت بازار به مالخران فروخته و پول آن را صرف هزینه خرید مواد مخدر می‌کرد.
وی با بیان اینکه اموال کشف شده از متهمان به مالباختگان عودت داده شد، تاکید کرد: این سارق پس از تشکیل پرونده و تکمیل بازجویی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
سرهنگ عمران‌زاده اظهار داشت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.
این نخستین مورد دستگیری سارق اموال ساختمان‌های نیمه‌کاره در شاهین‌دژ طی سال جاری بوده است.
شهرستان شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت و ۲ کلانتری در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا