اخبار

استاندار اردبیل : با عرضه کالا به قیمت نامتعارف برخورد می‌شود

استاندار اردبیل : با عرضه کالا به قیمت نامتعارف برخورد می‌شودبه گزارش روز پنجشنبه ایرنا،  اکبر بهنامجو  افزود: با توجه به پایین آمدن درآمدهای نفتی و کاهش ارز وارداتی به کشور قیمت برخی کالاها بالا رفته که قیمت مصوب به تولیدکنندگان اعلام شده و باید رعایت شود.
وی بیان کرد: در صورتی که عرصه کالاها و اقلام مورد نیاز مردم به قیمتی  بالاتر از قیمت مصوب عرضه شود با آن برخورد خواهد شد.
استاندار اردبیل تلاش برای جذب تسهیلات، رونق تولید و راه اندازی واحدهای غیرفعال و در حال احداث را گامی برای افزایش ثروت و ارتقای معیشت مردم استان دانست.
وی تشریح کرد:  تلاش می‌کنیم با جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی ، گردشگری و کشاورزی زمینه تولید ثروت و رونق اقتصادی در استان فراهم شود.
بهنامجو با اشاره به برخی ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان های استان از ایجاد زیرساخت‌های لازم در این مناطق برای رونق گردشگری خبر داد.
وی دریاچه های گردشگری در گرمی، پارس آباد و پل‌های معلقدر مشگین شهر و هیر را از جمله این ظرفیت‌ها عنوان کرد.
استاندار اردبیل در ادامه به اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای پروژه های عمرانی در بخش راه، صنعت، واحدهای فناوری و راه آهن اشاره کرد و از پیگیری مستمر توسط مسوولان و نمایندگان استان برای تکمیل این فعالیت ها خبر داد.
وی از تامین اعتباری راه آهن که به مبلغ هزار و ۷۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: این پروژه مراحل اجرایی خود را طی می‌کند.
بهنامجو جذب اعتبار برای اجرای پل قدس ،تامین اعتبار برای چهار خطه کردن جاده سرچم،توسعه زیرساخت‌های نوآوری، جذب اعتبار برای حوزه ورزش و سد عمارت و تصفیه خانه اردبیل را از جمله اقدامات در راستای تامین زیرساخت ها و رونق اقتصادی استان عنوان کرد.
وی با اشاره به مدیریت و کنترل مناسب کرونا در استان گفت: از یک ماه گذشته سیر کرونا در استان نزولی بوده است.
بهنامجو  با تاکید بر ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در حال حاضر به دلیل بی‌توجهی در برگزاری مراسم جشن و عزاداری تعداد بیماران کرونایی در استان بیشتر می شود.
١٣:٢٤ – پنج شنبه ٥ تیر ١٣٩٩    /    شماره : ٣٤٩٨٦    /    تعدا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا