اخبار

مهمان نوازی کباب بناب در نمایشگاه بین المللی تهران

دبیرخانه کباب بناب به دعوت از استانداری آذربایجان شرقی در پنجمین نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی کشور، از ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه با هدف برندسازی، ایجاد غرفه و پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهد نمود.

به گزارش باش خبر،  ، شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها عمده هدف این دبیرخانه جهت برند سازی و شناساندن میراث ماندگار شهرستان #بناب به صورت مطلوب  در داخل و خارج از کشور می باشد.

دبیرخانه #کباب_بناب در طی دو سال اخیر در چندین رویداد داخلی و خارجی حضور فعال داشته و این بار نیز با قدرت تمام از روز ۱۲ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۲ در #نمایشگاه_بین المللی #تهران قدرت خود را به نمایش خواهد گذاشت‌

امسال با توجه به برخی سستی ها و  برنامه ریزی های ناصحیح توسط متولیان امور شهری برای عدم برگزاری #جشنواره ملی کباب بناب در شهرستان اتفاق افتاد پوذش میطلبیم.

امیدواریم با قدرت تمام در جای جای این کره خاکی از این میراث کهن محافظت کرده و در شناساندن آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

گفتنی است تشریفات و هماهنگی های رسمی این رویداد با حمایت های اداره کل امور روستایی استان، بخشداری بناب، دهیاری روستای #چلقایی و دبیرخانه کباب بناب انجام گرفته است./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا