اخبار

راه اندازی سیستم جدید پارکبانی ( پارک حاشیه خیابانی) توسط شهرداری مرند

شهردار مرند گفت : سیستم جدید و یکپارچه پارک حاشیه‌ای به صورت دریافت وجه الکترونیکی با اختصاص بیش از ۱۰۰۰ جایگاه طراحی و  به زودی در مرند راه اندازی می‌شود.

به گزارش باش خبر ، مهندس اسدی  بیان کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مرند به دلیل وجود #مشکلات ترافیکی و پارکبانی تصمیم به اجرای #سیستم جدید پارکبانی کرده و در این راستا جلسات متعدد ، بررسی های میدانی و کارشناسی های لازم بعمل آمده  و به زودی سیستم یکپارچه پارک خودرو به صورت #الکترونیکی و آنلاین را #راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: در گذشته شاهد اجرای طرح پارکبانی به صورت سنتی و دریافت وجه بصورت دستی بودیم که در این سیستم جدید ، هیچ گونه دریافت وجه دستی نخواهیم داشت و شهروندان عزیز برابر تعرفه های اعلامی ، از طریق پوز های #پارکبانان ، پرداخت هزینه خواهند نمود.

شهردار مرند عنوان کرد: بر اساس سیستم جدید، رابطه پولی بین شهروندان و پارکبانان حذف شده و پرداخت هزینه پارک حاشیه ای به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: طبق این سیستم، ۳۰ دقیقه ابتدایی پارک خودرو در حاشیه خیابان‌ها رایگان بوده و پس از گذشت این مدت زمان، هزینه پارک را به صورت دقیق برای راننده خودرو محاسبه خواهد شد.

مهندس اسدی با اشاره به ساماندهی پارکبانان، گفت: پارکبانان فعال در این سیستم همگی تشخیص هویت و تائید صلاحیت  خواهند شد و نوع کار سیستم الکترونیکی نیز به آ‌ن‌ها آموزش داده خواهد شد.

گفتنی است قرار است این پروژه بعد از طی مراحل اداری و اخذ مجوزات لازم ، از طریق صدور فراخوان و مشارکت بخش خصوصی به انجام برسد./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا