اخبار

بخش کشاورزی استان اردبیل نیازمند توجه ویژه است

بخش کشاورزی استان اردبیل نیازمند توجه ویژه استعلی نیکزاد روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی با مدیران استان اردبیل اظهارداشت: یک پنجم سیب‌زمینی کشور در استان اردبیل تامین می‌شود و لازم است نگاه جدی‌تری به بخش‌های مختلف آن وجود داشته باشد.
وی افزود: استان اردبیل در کشور قطب کشاورزی محسوب می‌شود و باید به عنوان محور توسعه همواره در تصمیمات مسوولان کشوری و استانی در اولویت قرار بگیرد.
وی گفت: در شرایط فعلی بنا به فرموده مقام معظم رهبری کشاورزی محور اقتصاد مقاومتی بوده و فعالان این بخش به عنوان فعالان تولید از جایگاه مهمی برخوردار بوده و برای بهبود وضعیت اقتصادی آنها می بایست بیش از پیش همت و تلاش کنیم.
وی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی در هفته آتی به استان اردبیل بیان کرد: عمده درخواست‌ها و مطالبات حوزه کشاورزی استان از وزیر جهاد کشاورزی دریافت اعتبارات کافی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا برای احداث و تاسیس مراکز مهم تحقیقاتی و تولیدی می‌باشد و برای تحقق آن تلاش خواهد شد.
او اظهارداشت: با جدیت هرچه تمام‌تر و همچنین با همت و هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه ، مجمع نمایندگان و استاندار همه مطالبات در تمامی حوزه‌های مهم کشاورزی ، عشایری ، شیلات ، پایاب سد ، مراکز تحقیقاتی و گلخانه‌های استان در جریان سفر وزیر پیگیری می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا