اخبار

محرومیت سرمربی ضارب مرندی تا اطلاع ثانوی

رئیس هیات بسکتیال استان آذربایجان‌شرقی از محرومیت سرمربی تیم زیر ۱۴ سال مرند تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش باش خبر؛ روز گذشته فیلمی از مسابقات لیگ نونهالان بسکتبال آذربایجان‌شرقی منتشر شد که در آن رفتار غیرانسانی و برخورد فیزیکی مربی تیم زیر ۱۴ سال مرند با بازیکن خود موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی گردید و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

در پی بروز این اتفاق تلخ، جامعه ورزشی استان و فعالان صفحات مجازی خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد جدی مسئولان امر با سرمربی خاطی شدند.
درهمین راستا، امروز «سیامک گهرخانی» رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی خبر از محرومیت این سرمربی از هرگونه فعالیت در این رشته ورزشی تا اطلاع ثانوی داد.
وی با اعلام این خبر گفت: هیات بسکتبال استان با توجه به جریحه‌دار شدن افکار عمومی مردم در رابطه با اتفاقات مسابقه فینال زیر ۱۴ سال استان، امروز طی نامه‌ای به هیات بسکتبال مرند دستور موقت عدم فعالیت و حضور سرمربی خاطی در سالن‌های بسکتبال را تا رسیدگی و اعلام رای کمیته انضباطی صادر کرد.
رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‎شرقی در خصوص اتفاقات مسابقه فینال توضیح داد: مراحل برخورد قانونی با مربی تیم مرند آغاز و در حال انجام می‌باشد.
گهرخانی اضافه کرد: داوران مسابقه ابتدا تذکر لازم را به سرمربی تیم مرند اعلام نمودند، اما در ادامه مسابقه و با تشدید شرایط، سرمربی تیم مرند از زمین مسابقه اخراج (دیسکالیفه) شد.
وی در ادامه بیان داشت: بعد از اعمال قانونی آنی داوران حین بازی و اخراج سرمربی از روی نیمکت، امروز گزارش ناظر مسابقه در خصوص عملکرد سرمربی تیم مرند که موجبات خدشه وارد شدن به جامعه بسکتبال و خانواده‌های محترم بازیکنان را فراهم نموده دریافت شد که هفته آینده در کمیته انضباطی طرح و در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.آناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا