اخبار

یک هزار و 288 کیلومتر شبکه گازرسانی در دولت سیزدهم توسعه یافته است

در طول خدمت دولت سیزدهم ، محدوده زمانی مرداد ماه 1400 تا تیرماه 1402، یک هزار و 288 کیلومتر شبکه گازرسانی در اقصی نقاط استان آذربایجان شرقی توسعه یافته است.

به گزارش باش خبر  ، نادر کمالی با اعلام این خبر گفت: توسعه رفاه و عدالت اجتماعی مهم ترین #شعار #دولت #مردمی بوده و حمایت ها و سیاست های اجرایی در این راستا اتخاذ شده است.
وی ادامه داد: علی رغم  موقعیت صعب العبور و تعداد پایین خانوار، روستاهای بدون #گاز در استان، اهتمام و دستورالعمل های دولت مردمی بر حمایت و تأمین گاز این روستاها تأکید داشته و در سایه تلاش جمعی کارکنان #خدوم شرکت گاز هم اکنون 98.87 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند است.
کمالی با اشاره به عملکرد گازرسانی به روستاها در دولت سیزدهم تصریح کرد: 208 روستای استان با 4 هزار و 336 خانوار تحت پوشش نعمت گاز طبیعی قرار گرفته اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان افزایش گازرسانی به صنایع را از شاخصه های مهم اجرایی در دو سال گذشته بیان داشت و توضیح داد: در طول خدمت دولت سیزدهم ظرفیت #گازرسانی ایجاد شده برای بخش صنعت و تولید در استان رقمی معادل 217 هزار و 80 مترمکعب در ساعت بوده است./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا