اخبار

نخستین جلسه از سلسله نشست های رسانه ای «به سوی قله» برگزار شد

نخستین جلسه از سلسله نشست های رسانه ای «به سوی قله» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

به گزارش باش خبر، معاون فرهنگی و رسانه‌‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این #نشست گفت: این #سلسله نشست ها می تواند سبب ایجاد محفلی #صمیمی میان #خبرنگاران و #مسئولان شود و هفته دولت بهترین فرصت برای برگزاری این نوع جلسات تبیینی است.

حسن گلی با اشاره به نقش ویژه خبرنگاران گفت: نقش #اصحاب #رسانه همواره نقشی کارا بوده و انتظار می رود این افراد به عنوان پل ارتباطی مابین مردم و مسئولان، ایفاگر نقش خاص خود برای تبیین دستاوردهای دستگاه های مختلف باشند.
وی افزود: تمامی مسئولان دولتی در حال تلاش برای #خدمت به #مردم هستند اما در #اطلاع_رسانی و #تبیین تلاش ها و #دستاوردهای خود به مردم و #جامعه می‌بایست #اهتمام بیشتری داشته باشند.
گفتنی است این نشست ها، روز شنبه چهارم شهریور با حضور محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب #آذربایجان‌_شرقی، روز یکشنبه پنجم شهریور با حضور محمد کلامی؛ معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی و معبود عباس‌زاده #مدیرعامل مجتمع #مس_سونگون، روز دوشنبه ششم شهریور ماه با حضور حسین فتحی؛ مدیرکل #تعاون، #کار و #رفاه اجتماعی استان، روز سه‌شنبه هفتم شهریورماه با حضور احمد حمزه زاده؛ مدیرکل میراث فرهنگی،#گردشگری و صنایع دستی استان، روز چهارشنبه هشتم شهریورماه با حضور شهنام اشتری؛ مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان و روز پنجشنبه نهم شهریورماه با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار خواهد شد.
حضور در این نشست‌ها برای فعالان رسانه‌‌ای و علاقمندان آزاد است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا