اخبار

وظیفه‌ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه وظیفه‌ی مدیران در هر شرایطی پاسخگویی به رسانه است، گفت: مدیران اجرایی باید اعتماد مردم را جلب کنند و هدف مدیران همواره خدمت گذاری به مردم باش

به گزارش باش خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، روز پنجشنبه، ۲ شهریور ماه در آئین #عطر_افشانی مزار ش.ه.دا به مناسبت هفته‌ی #دولت، اظهار کرد: استفاده از تفکرات #جوانان با بهره گیری از تجربه‌ی بزرگان در سطح میانی مدیریت‌ها از اقدامات مهم و تاثیرگذار #دولت انقلابی است.

وی ادامه داد: علیرغم #مشکلات زیادی که در کشور وجود دارد کشور با تلاش‌های دولت طی دو سال اخیر گامی در مسیر #پیشرفت برداشته است که #قدردانی از تلاش‌های شایان دولت #خدمت‌_گذار را بر خود ضروری می‌دانم.
وی با اشاره به ساده زیستی #رئیس_جمهور، افزود: از خدمات رئیس جمهور #دانشمند و خدمت‌گذار کشورمان در حوزه‌های مختلف #اقتصادی، #اجتماعی و #فرهنگی قدردانی می‌کنیم و اجتناب‌ از #تشریفات و ساده‌ زیستی وی را می‌ستاییم.
#آل_هاشم بیان کرد: مواضع انقلابی دولت سیزدهم به ویژه در امور مربوط به سیاست خارجی بسیار بجا بوده و به همین دلیل شاهد تحرکات جدی و مطلوب در این حوزه هستیم.
وی با بیان اینکه سفرهای خارجی #ریاست جمهوری و سفر مقامات عالی رتبه کشورهای دیگر نشانگر موفقیت‌های حوزه دیپلماسی دولت است، اضافه کرد: امیدوارم تحرکات حوزه دیپلماسی منجر به دستیابی به نتایج مناسب اقتصادی و تجاری شود.
وی افزود: دولت برای روشنگری افکار عمومی باید دستاوردهای خوبی را ارائه دهد زیرا غفلت در این امر موجب آسیب‌های جبران ناپذیر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ارائه عملکردهای اجرا شده، از وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی است که باید نقش رسانه‌ها را در این امر جدی بگیریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا