اخبار

مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین تسهیلات دریافت می‌کنند

مشاغل آسیب دیده از کرونا در قزوین تسهیلات دریافت می‌کنندمنوچهر حبیبی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: با تدابیر اتخاذ شده مبلغ ۱۵ میلیارد ریال در اختیار صندوق کارآفرینی امید قرار داده شده است و معادل همین مبلغ نیز آورده صندوق جهت پرداخت تسهیلات به آسیب دیدگان از بیماری کرونا خواهد بود.  

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: تسهیلات پرداختی بین ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان است و شناسایی افراد مشمول آغاز شده که با تصویب در ستاد کرونا، معرفی به صندوق آغاز می‌شود.

وی با اشاره به خسارت کرونا در بخش‌های تولیدی و صنعتی استان، گفت: دولت برای کمک به جبران خسارات کرونا به بخش‌های تولیدی و کسب و کارها، اعتباراتی را در قالب تسهیلات ارزان قیمت در نظر گرفته که سهم قزوین در این میان هفت هزار و ۳۱۰ میلیارد است.

 این مسوول در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان، گفت: در حال حاضر بیشتر نقاط استان از حیث ابتلا و شیوع این ویروس در وضعیت زرد قرار دارند که این وضع شکننده بوده و احتمال دارد به قرمز تبدیل شود.

حبیبی با بیان اینکه متاسفانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح ادارات، شهرداری‌ها و بانک‌ها ضعیف شده است، اظهار داشت: از همکاری ضعیف بانک‌ها در این خصوص به طور جدی گلایه مند هستیم.

وی از شهروندان خواست تا حد امکان از حضور غیرضروری در بیرون از منزل خودداری کرده و همچنین هنگام حضور در مکان‌های عمومی از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا