اخبار

تاکنون هیچ سوالی از سازمان سنجش لو نرفته است

مدیر بخش آزمون سازمان سنجش با بیان اینکه تاکنون هیچ سوالی از خود سازمان لو نرفته و امسال نیز هیچ اتفاقی رخ نداد، گفت: اگر کسی با تخلف راه پیدا کند و محرزشود، برخورد جدی خواهد شد؛ در حال حاضر چند نفری که تخلفشان در کنکور مشخص شده شناسایی و برخوردهای لازم شده است

مختار ترابی، مدیر بخش آزمون سازمان سنجش امروز با حضور در شهر #تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان #سنجش یک #سازمان همیشه حامی داوطلبان و #دانش آموزان برای حفظ حق و حقوق آنهاست.

وی با بیان اینکه هیچ اعتراضی ثبت شده در سامانه بررسی نخواهد ماند و شایعه‌هایی مبنی بر عدم رسیدگی همگی کذب است، گفت: وظیفه ذاتی ما حفظ حقوق #داوطلبان است و تمام تلاش در راستای این است تا حق بکی هم ضایع نشود.

مدیر بخش آزمون #سازمان_سنجش با اشاره بر اینکه ۲ مرحله‌ای شدن کنکور کار #کارشناسی شده‌ای است که قطعا که به نفع #دانش‌آموزان است، توضیح داد: اگر در این مورد هم داوطلبان و والدین سوالی داشته باشند به نفع داوطلبان است زیرا این کار برای سازمان سنجش چیزی جز هزینه ندارد.

وی با بیان اینکه بنده از سال ۷۲ که ناظر #کنکور بوده‌ام ، ادامه داد: تاکنون هیچ سوالی از سازمان لو نرفته است و امسال نیز هیچ اتفاقی رخ نداد.

ترابی متذکر شد: لو‌رفتن سوال در سال گذشته هم از یکی از #مدارس اتفاق افتاد و به هیچ وجه از سوی سازمان #سنجش و طراحان چاپخانه لو نرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: در آزمون دی ماه سال گذشته ناظر خوزستان بودم که کل سووالاتی که قرنطینه شد با ضریب امنیتی بالا نگهداری شده است.

ترابی ادامه داد: اگر کسی با تخلف راه پیدا کند و این امر محرز شود برخورد جدی خواهد شد؛ در حال حاضر چند نفری که #تخلفشان مشخص شده نیز شناسایی شده و برخوردهای لازم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا