اخبار

فوتبال ایران دست دلالان است/چند مربی مدام در تیم‌ها جا عوض می‌کنند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال تبریز مدعی شد که فوتبال ایران در دست دلالان بوده و ۱۰ تا ۱۵ مربی مدام در تیم‌ها جا عوض می‌کنند و این مرگ فوتبال کشور را رقم می‌زند.

اصغر اعتباری» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار، اظهار کرد: متاسفانه برخی سایت های خبری نیز در این مسیر با دلالان همراهی می کنند و #فوتبال را به گند کشانده اند و مافیای ایتالیا هم در مقابل این #آشفتگی_فوتبالی در ایران، کم می آورد.

وی اضافه کرد: دلالی در تیم های #فوتبال به ویژه تیم هایی که متمول هستند بیداد می کند، بازیکنی که به مراتب کارایی بیشتری دارد اما ارتباطی با دلالان ندارد بیرون مانده و #بازیکنان بی کیفیت با کمک دلالان، هر سال از تیمی به تیمی دیگر می روند و مبالغ کلان می گیرند.

اعتباری، دلیل جولان #دلالان در تیم ها را نبود مشاوران فنی قوی در کنار تیم ها عنوان کرد و گفت: این خلاء باعث شده تا دلالان به راحتی هر بازیکنی را که می خواهند به هر تیمی که می خواهند وارد کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه #تراکتور هم از آسیب های دلالان در امان نبوده و شاید بیشتر از دیگر تیم ها متضرر شده است، گفت: در مورد اخیر در اردوی ترکیه، بازیکنی که می توانست برای تراکتور مفید باشد به رغم اینکه برایش بلیت حضور در اردوی #ترکیه گرفته شد اما این بازیکن که به طور قطع در آینده به تیم ملی می رود به دلیل نبود مشاور فنی قوی در تیم، کنار گذاشته شد و در واقع جا برای دلال ها بازتر شد.

اعتباری ادامه داد: مربی باید با مشاوران فنی مشورت کند، فیلم چند بازی بازیکنان جدید را ببیند، وجدان کاری داشته باشد و از گرفتن بازیکن سفارشی خودداری کند که متاسفانه چنین ویژگی هایی در کمتر مربی ای در #فوتبال ایران وجود دارد.

فوتبال ایران دست دلالان است/چند مربی مدام در تیم‌ها جا عوض می‌کنند

#تراکتور در بازی با #سپاهان هیچ برنامه ای نداشت

این کارشناس فوتبال همچنین به باخت سنگین تراکتور مقابل سپاهان در هفته نخست اشاره کرد و گفت: کادر فنی تراکتور در این بازی هیچ برنامه ای برای رسیدن به گل و کسب نتیجه نداشت و بازیکنان این تیم به رغم برپایی اردوی چند هفته ای در ترکیه، آمادگی لازم را نداشتند و در طول ۹۰ دقیقه، پنج پاس متوالی ندادند.

اعتباری ادامه داد: ایرادات و اشکالات در تراکتور ” خمز ” بسیار است بازیکنان در جای خود بازی نکردند و این تیم در همه پست ها مشکل دارد و متاسفانه کسی نیست این مشکلات را به سرمربی گوشزد کند.

وی به بازی های تراکتور در آسیا نیز اشاره کرد و گفت: اگر این اشکالات در مدت کوتاه رفع نشود تراکتور در مصاف با تیم های عربی، حرفی برای گفتن نخواهد داشت و مسوولان این تیم باید هرچه سریع تر چاره ای برای رفع مشکلات تیم بکنند.

وی نبود خط دفاعی مستحکم و هافبک قُلدر و قوی در تراکتور را از نقاط آسیب پذیر این تیم عنوان کرد و گفت: متاسفانه تراکتور در نقل و انتقالات خوب عمل نکرده است و هماهنگی بازیکنان تیم زمان بر خواهد بود و این از نظر روحی به تیم آسیب می زند.

اعتباری خاطرنشان کرد: خِمز باید به تیم های پایه تراکتور توجه بیشتری کند و از بین آنها، بازیکنانی را که به مراتب بهتر از برخی بازیکنان موجود در تیم بزرگسال هستند انتخاب کرده و بکار بگیرد.

وی در مورد دروازه بان جدید تراکتور نیز اظهار کرد: این دروازه بان در سطح تراکتور نبوده و کادر فنی باید برای رفع این مشکل اساسی، از گرجستان و یا کشورهای آفریقایی که دروازه بانان خوبی دارند، بازیکن بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا