شهر و شورا -1

۳۰ مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران است

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: علاقه مندان به شرکت در شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران تا ۳۰ مرداد باید آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند

علی محرمی، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره سراسری #تئاتر کوتاه #ارسباران در ۲ بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار می شود، افزود: بخش رقابتی شامل #اجرای_صحنه‌ای و خیابانی و بخش غیررقابتی شامل اجرای بومی، آئینی و سنتی است.

وی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره، اظهار کرد: این #جشنواره ۲۷ تا ۳۰ شهریور ماه سالجاری با شرکت هنرمندان #تئاتر از سراسر #کشور در شهرستان #اهر برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوعات این جشنواره شامل تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت، دفاع،‌ مقاومت و ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و زیست عفیفانه، مهار تورم رشد تولید، ‌احیا و بهسازی محیط زیست، دوستی با طبیعت و اطلس زیست بوم کشور، توسعه تئاتر کوتاه و ابتکارات خلاقانه تئاتری و آسیب‌های اجتماعی است.

#محرمی، با بیان اینکه آثاری که با رویکردی خلاقانه و نگاه نو بر پایه موضوعات اشاره شده باشد، در اولویت انتخاب برای شرکت در این جشنواره است، ادامه داد: علاقه مندان می توانند مدارزک و فیلم کار خود را در مهلت ثبت نام، برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با دعوت از گروه‌های مختلف و هنرمندان #تئاتر کشور برای شرکت در این جشنواره، یادآور شد: از هر کارگردان فقط یک اثر مورد پذیرش خواهد شد و تمامی گروه های راه یافته به جشنواره علاوه بر اجرای ویژه داوری باید پنج اجرای عمومی در شهرها و روستاهای منطقه به انتخاب دبیرخانه جشنواره اجرا کنند.

محرمی، افزود: برای رتبه های اول جشنواره علاوه بر نشان سیاه خروس هدیه نقدی و برای سایر منتخبان نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا