اخبار

وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شود

وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شودآیدین رحمانی روز چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس منطقه‌ای معاونان عمرانی استانداری‌های شمال‌غرب کشور اظهار داشت: صدور پروانه به اراضی قولنامه‌ای نباید با توجه به محدودیت منابع درآمدی شهرداری‌ها صورت گیرد.
وی با اشاره به ادغام طرح بازآفرینی شهری با مسکن مهر بیان کرد:  مشکلات حقوقی مساکن مهر پیچیده شده و هیات مدیره‌ها به دنبال اتمام طرح‌ها نیستند.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به عدم تامین اعتبار برای مدیریت پسماند شهری و روستایی، جداسازی آب شهری از آب خام نیازمند اعتبار مناسب است.
رحمانی ادامه داد: دهیاران روستاها باید تجمیع شوند به طوری که برای سه روستا یک دهیار تعیین شود زیرا بیش از ۶۰ درصد اعتبارات دهیاری‌ها برای پرداخت حقوق صرف می‌شود.
وی تاکید کرد: بر اساس فصل چهار قانون مدیریت بحران و برابر ماده ۱۷ قانون جدید بحران به منظور پاسخ به بحران‌ها و حوادث از محل اعتبارات بند «م» ماده قانون الحاق مصوب ۱۳۹۳، ۳۰ درصد از اعتبارات این ماده به صورت تنخواه باید در اختیار معاونت عمرانی قرار گیرد.
بیمه واحدهای مسکونی روستایی و شهری با توجه به سوابق بیمه در واحدهای روستایی نوار ۲۰ کیلومتری مرزی قطور شهرستان خوی یکی دیگر از مباحثی بود که در این ویدیو کنفرانس به آن اشاره شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا