اخبار

استاندار زنجان: عرضه گوشت مرغ باید بر اساس نرخ ستاد تنظیم بازار باشد

استاندار زنجان: عرضه گوشت مرغ باید بر اساس نرخ ستاد تنظیم بازار باشدفتح الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان برگزار شد، افزود: امروز به دلیل شرایطی که در اثر شیوع کرونا در آن واقع هستیم، انتظار همکاری از سوی تولید کنندگان و عرضه کنندگان داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شهروندان خواست تا در مصرف آب و برق صرفه جویی لازم را داشته باشند تا ارائه خدمات در این حوزه با مشکل مواجه نشود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه ایجاد انحصار در تولید و عرضه در حوزه صنعت و کشاورزی مردود است، اظهار داشت: هر کسی در استان بخواهد دنبال ایجاد انحصار باشد، روش و رفتارش مردود است و ما با آن برخورد می کنیم.

حقیقی خواستار شناسایی و مشخص کردن مصداق های انحصار در تولید و عرضه محصولات در استانشد و گفت: شاکله اقتصاد بر رقابت استوار است و این رقابت در تولید و عرضه محصولات یک موضوع جهانی است و پیامدهای مفیدی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سفر مدیران عامل بانک های کشور به استان در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: مدیران و تولیدکنندگان از این فرصت برای ارائه طرح ها جهت جذب تسهیلات باید استفاده کنند.

استاندار زنجان پیش از برگزاری  جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از چهار واحد بخش دام و طیور شامل شرکت صبا مرغ، کشت و صنعت پایدار، کشتارگاه دام مروارید و کشتارگاه طیور زنجان بازید کرد و از نزدیک درجریان فعالیت و مشکلات آن ها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، با تدبیر استاندار زنجان، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای بررسی، پیگیری مشکلات و رفاه حال صنعتگران و تولیدکنندگان در واحدهای تولیدی مورد نظر برگزار می‌شود که تا کنون به تصمیم‌های مناسب و راهگشا منجر شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا