تبریز-1شهر و شورا -1

تشریح برنامه‌های فرهنگسرای الغدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت

سرپرست فرهنگسرای الغدیر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این مجموعه را تشریح کرد.

سرپرست فرهنگسرای الغدیر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این مجموعه را تشریح کرد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از شهریار، رامین سلطانی با بیان اینکه #فرهنگسرای_الغدیر تلاش دارد تا با برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به استقبال از دهه امامت و ولایت برود، گفت: #عید_ولایت از بزرگ‌ترین اعیاد است و ابعاد این واقعه بزرگ و پیام خطیر آن باید به روشنی برای آحاد جامعه به خصوص نسل #جوان تبیین شود.

سلطانی به لزوم پاسداشت واقعه مهم #غدیر تاکید و اظهار کرد: مسئله ولایت مهمترین بحث مطرح شده توسط #پیامبر_اسلام (ص) در خطبه غدیر بوده به همین منظور ویژه برنامه های متنوعی با هدف ضرورت شناخت پیام غدیر و جریان‌سازی آن در #فرهنگسرای_الغدیر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه برگزاری جشن بزرگ #غدیر، همایش بزرگ ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی با حضور پیشکسوتان و ورزشکاران این عرصه، همایش طلیعه غدیر با حضور هنرمندان و شاعران آئینی، جشنواره نقاشی و ویژه برنامه پیک غدیر ویژه کودکان و هم چنین برنامه های مشارکتی با ستاد #بین_المللی غدیر را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

سلطانی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی های صورت گرفته ویژه این دهه مبارک از برگزاری کارگاه‌های هنری نیز غافل نشده ایم، اظهار کرد: کارگاه‌های خوشنویسی، نقاشی، آشپزی و … نیز با موضوع مناسبت‌های همین دهه در فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا