اخبار

برگزاری مراسم عروسی در بیله‌سوار منوط به مجوز بهداشت و درمان است

برگزاری مراسم عروسی در بیله‌سوار منوط به مجوز بهداشت و درمان استحسن قبادی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: برخی هنوز واقعیت تلخ بیماری کرونا را جدی نگرفته‌اند و در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی منتظر شنیدن خبرهای خیلی بدی خواهیم بود.
وی عنوان کرد: باید رویکرد ما به شرایط موجود واقع‌بینانه باشد و نسبت به اجرای مصوبات، اصول و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مدیریت کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حساس‌تر بوده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه ریشه‌کنی این ویروس مرگبار و مرموز را فراهم کنیم.
او با اشاره به اینکه مردم زدن ماسک و شستشوی مرتب دست را به امری ضروری تبدیل کنند، گفت: کارمندان ادارات و ارباب رجوع نیز باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت رییس اداره باید پاسخگو باشد.
قبادی افزود: در شرایط فعلی که بحران اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و مشکلات ویروس کرونا گریبان‌گیر خانواده‌ها بویژه اقشار ضعیف جامعه شده تامین مایحتاج زندگی خانواده‌های کم‌بضاعت و جهیزیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خدمت به ایتام و نیازمندان توفیقی است که خداوند به دست‌اندرکاران این مجموعه اعطا کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا