اخبار

فرماندار بناب: سیاه نمایی و ناامید کردن مردم همراهی با دشمن است

فرماندار بناب: سیاه نمایی و ناامید کردن مردم همراهی با دشمن استامین رفیعی روز چهارشنبه در آیین معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی بناب با بیان اینکه یکی از کارسازترین راه های مقابله با جنگ روانی دشمن خدمت به مردم است؛ اضافه کرد: مدیریت در چنین اوضاع و شرایطی کاملاً سخت و طاقت فرساست.
 وی گفت: در شرایط امروز کشور که با اوضاع و شرایط سختی مدیریت می شود باید برای خدمت به مردم از خرد جمعی، دانش و تجربه بهره بگیریم .
رفیعی اظهار کرد: ملت ایران ۴۰ سال در مقابل نظام سلطه از آرمان های انقلاب اسلامی، عزت و سرافرازی ایران دفاع کرده است و امروز هم با انسجام و برادری از این شرایط حساس عبور خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان بناب حمید بالغ را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری معرفی و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد پورناجی بخشدار سابق مرکزی بناب رضا لعلی نرج آباد را به عنوان بخشدار جدید مرکزی بناب معرفی کرد.
 شهرستان بناب با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و در سال ۱۳۶۸ این شهر به فرمانداری ارتقاء یافته است.
بر اساس چارت تشکیلاتی جدید، فرمانداری بناب به ۲ معاونت ارتقاء یافته است که حمید بالغ به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بناب معرفی و انجام وظیفه خواهد کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا