اخبار

واکنش آمریکا به اظهارات امیرعبداللهیان: بسیاری از ادعای مکالمات دیپلماتیک در گذشته دروغین بوده و همچنان دروغ است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در پاسخ به گفته حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، درباره تبادل "غیرمستقیم" پیام میان آمریکا و ایران در هفته‌های گذشته، اعلام کرد: "به ادعای مکالمات دیپلماتیک یا شایعات درباره گفتگو‌های دیپلماتیک که بسیاری از آن‌ها در گذشته دروغین بوده و همچنان دروغین است، پاسخ نمی‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده در واکنش به گفته حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، درباره تبادل «غیرمستقیم» پیام میان آمریکا و ایران طی هفته‌های گذشته گفت: «به ادعای مکالمات دیپلماتیک یا شایعات درباره گفت‌وگوهای #دیپلماتیک که بسیاری از آنها در گذشته دروغین بوده و همچنان دروغین است، پاسخ نمی‌دهیم.»

به گفته #متیو_میلر ، #آمریکا توانایی ارتباط با #ایران و انتقال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع #ایالات_متحده باشد، حفظ می‌کند.

او در ادامه گفت ایالات متحده، هرگز محتوای پیام‌ها یا وسیله انتقال آنها را تشریح نمی‌کند اما همچنان معتقد است #دیپلماسی بهترین راه قابل‌راستی‌آزمایی و پایدار برای حصول اطمینان از جلوگیری از دستیابی ایران به #سلاح_هسته_ای است. /انتخاب

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا