اخبار

برنامه‌ای برای تعویض چمن یادگار وجود ندارد!

درحالی که سرمربی تراکتور خواستار تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز شده است اما هیچ برنامه‌ای برای این امر وجود ندارد

ورزشگاه یادگار امام ره تبریز با وجود اینکه دومین استادیوم بزرگ کشور به حساب می‌آید اما از لحاظ امکانات در سطح بسیار پایینی قرار دارد و به هیچ عنوان در شان فوتبال #آذربایجان نیست.

علاوه بر مسائل رفاهی از قبیل راه‌های دسترسی و امکانات بهداشتی، زمین چمن این ورزشگاه نیز وضعیت مطلوبی ندارد و همین موضوع انتقادهای پاکو خمز، #سرمربی_تراکتور را به دنبال داشته است.

#سرمربی_اسپانیایی در طول فصل جاری تا حدی از کیفیت چمن یادگار ناراضی بود که عنوان می‌کرد ترجیح می‌دهد تا بازی‌های خانگی تیمش در #ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود جایی که شورای تامین اجازه حضور هواداران را نمی‌دهد!

#خمز حتی در کنفرانس خبری پس از بازی #تراکتور مقابل #نساجی از متولیان امر درخواست کرد تا چمن یادگار را برای فصل آینده تعویض کنند و گفت که بازی در این ورزشگاه امکان‌پذیر نیست.

اما این درحالی است که مسئولان امر هیچ برنامه‌ای برای تعویض چمن یادگار ندارند و عطا شرفشاهی، رئیس دفتر فنی-مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اعلام این خبر آب پاکی را روی دست پاکو و تراکتوری‌ها ریخت!

شرفشاهی شب گذشته در برنامه میدان شبکه استانی سهند تاکید کرد که چمن یادگار تعویض نخواهد شد و بار دیگر ادعاهای مدیران مجموعه ورزشی یادگار امام ره تبریز مبنی بر زمانبر بودن تعویض چمن طی پروسه ۹ ماه الی یک ساله را تکرار کرد.

شایان ذکر است که با توجه به احتمال آسیایی شدن تراکتور و معرفی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز به عنوان محل دیدارهای خانگی این تیم، رفع نواقصات این ورزشگاه جهت اخذ مجوز حرفه‌ای و نیز تعویض چمن در راستای جلب رضایت سرمربی سرخ‌پوشان ضروری به نظر می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا