آموزشیاخبار

شرکت «اسپات ونچرز» در حال راه‌اندازی یک مولد آب از جو است که می‌تواند روزانه تا ۲.۵ گالن آب آشامیدنی تولید کند

دسترسی به آب آشامیدنی در بسیاری از ایالات آمریکا آسان است اما کمبود آب به دلیل خشکسالی و تغییرات آب و هوایی به طور فزاینده‌ای سرعت می‌گیرد و برای آمریکای شمالی و بسیاری از نقاط دیگر در سراسر جهان یک مشکل به شمار می‌رود. دسترسی به این نیاز اولیه انسانی همیشه یک مشکل است. گزارش «سازمان جهانی هواشناسی»(WMO) نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۸، ۳.۶ میلیارد نفر به آب دسترسی متناقضی داشتند. بنیانگذاران شرکت «اسپات ونچرز»(Spout Ventures) می‌خواهند بخشی از راه حل این مشکل باشند.

دسترسی به آب آشامیدنی در بسیاری از ایالات آمریکا آسان است اما کمبود آب به دلیل خشکسالی و تغییرات آب و هوایی به طور فزاینده‌ای سرعت می‌گیرد و برای آمریکای شمالی و بسیاری از نقاط دیگر در سراسر $جهان یک مشکل به شمار می‌رود. دسترسی به این نیاز اولیه انسانی همیشه یک مشکل است. گزارش «سازمان جهانی #هواشناسی»(WMO) نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۸، ۳.۶ میلیارد نفر به آب دسترسی متناقضی داشتند. #بنیانگذاران شرکت «اسپات ونچرز»(Spout Ventures) می‌خواهند بخشی از راه حل این مشکل باشند.

اسپات ونچرز، مولدهای #آب جو را طراحی می‌کند. این مولدها، ماشین‌هایی هستند که #آب آشامیدنی را از #رطوبت هوای اطراف می‌گیرند و آن را متراکم می‌کنند. آنها در حال حاضر قرار است محصول مصرفی خود را روانه بازار کنند. این محصول، یک ژنراتور کوچک است که روی میز قرار می‌گیرد و برای کار کردن فقط به یک دوشاخه دیواری معمولی نیاز دارد. به گفته اسپات ونچرز، این #دستگاه هر روز می‌تواند تا ۲.۵ گالن آب تولید کند و با توجه به این که ۸۰ درصد خانه‌های جهان در آب و هوای دارای رطوبت کافی هستند، دستگاه می‌تواند در آنها کار کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا