اخبار

2837 بطری سموم کشاورزی خارجی قاچاق در بناب کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی بناب از کشف ۲ هزار و ۸۳۷ بطری سموم کشاورزی خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

ابراهیم فیضی‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و یگان امداد شهرستان #بناب حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت #نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در #بازرسی از وانت توقیفی ۲ هزار و ۸۳۷ بطری #سموم_کشاورزی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

این #مقام_انتظامی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت #نیسان توقیف شد، تصریح کرد: فرد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “#بناب” با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با #قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

پایان پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا