اخبار

سارق خانه باغ و سارقان دوچرخه در آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند

سارق خانه باغ‌های ملکان و همچنین سارقان دوچرخه در شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند.

سارق خانه باغ‌های ملکان و همچنین سارقان دوچرخه در شهرستان میانه آذربایجان‌شرقی دستگیر شدند.

سرهنگ علی ریحانی، فرمانده انتظامی شهرستان ملکان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع #سرقت از #باغات در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی #فرماندهی_انتظامی بخش لیلان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی #دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

ریحانی در پایان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع #کشاورزی، تاکید کرد: تا حد ممکن از رها کردن وسایل، تجهیزات و #محصولات_کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آن ها را در محلی امن قرار دهند.

‍#سارقان_دوچرخه در میانه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان میانه نیز از شناسایی و دستگیری دو سارق دوچرخه با 9 فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ محمد تقی سلطانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان میانه، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و بررسی‌های میدانی توانستند عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و در عملیاتی ضربتی سارقان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه ادامه داد: متهمان در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و در تحقیقات انجام شده به 9 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش باش خبر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان، این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های #پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه موارد #مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن #110به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا