اخبار

کشف قتل مرد ۳۴ ساله پس از ۱۳ ماه در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری قاتل فراری و کشف قتل مرد ۳۴ ساله پس از ۱۳ ماه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری قاتل فراری و کشف قتل مرد ۳۴ ساله پس از ۱۳ ماه خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی مردی ۳۴ ساله توسط همسرش در اسفند ماه ۱۴۰۰، بررسی موضوع بلافاصله به صورت ویژه در دستور کار #کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی و با تلاش شبانه‌روزی #کارآگاهان€پلیس آگاهی، علیرغم اینکه هیچ‌گونه سرنخی از ماجرا در دست نبود با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و شیوه‌های علمی #کشف_جرم، کارآگاهان به همسر وی مشکوک و با هماهنگی #مقام_قضائی نامبرده را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی‌ احضار کردند.

وی افزود: متهمه در تحقیقات اولیه در ابتدا منکر هرگونه بزه #ارتکابی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس به همدستی به قتل همسرش توسط فردی که دوست خانوادگی آنها بوده و اهل یکی از شهرستان‌های تابعه شهرستان می‌باشد اعتراف کرد.

#سرهنگ_فارسی ادامه داد: در اقدامات بعدی پلیس، ماموران با کار اطلاعاتی و فنی شبانه‌روزی مداوم قاتل متواری را با هماهنگی لازم در یکی از شهرستان‌های تابعه استان با یک #خودرو_سواری پلاک جعلی دستگیر و جهت تحقیقات لازم به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی افزود: قاتل در بازجویی‌های فنی پس از مشاهده ادله و مستندات به #قتل مرد ۳۴ ساله با همدستی همسر مقتول اعتراف کرد و گفت: ۱۳ ماه پیش به منزل دوستش رفته و با همکاری همسر دوستش، با اسلحه گرم مقتول را در یکی از روستاهای اطراف شهرستان مراغه به قتل رسانده و دفن کرده ولی پس از چند ماه آن را از زمین بیرون کشیده و به یکی از روستاهای اطراف یکی از شهرستان‌های اطراف برده و پس از سوزاندن جسد آن را دفن کرده است.

به گزارش باش خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی ادامه داد: با هماهنگی لازم قضایی محل دفن جسد متوفی در یکی روستای شهرستان های تابعه استان شناسایی و پس از بیرون آوردن بقایای جسد مرد ۳۴ ساله و بازسازی صحنه، جسد تحویل پزشکی قانونی شد و متهمین نیز پس از تکمیل پرونده به دادسرا ارسال و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا