اخبار

سخنانم درمورد واگذاری خودرو به نمایندگان صحت دارد و آن را تکذیب نمیکنم

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان می‌کند که من به عنوان نماینده مردم، وظیفه دارم در مورد مسائل و مشکلات مردم صحبت کنم و به دنبال رفع آن‌ها باشم. در این راستا، به درجه‌ای که لازم بود، درباره واگذاری خودرو به نمایندگان اطلاعاتی ارائه دادم. اما به علت فشارهایی که بر من وارد شده است، این موضوع برایم مشکل ساز شده است. در واقع، اگر فردی به عنوان یک فشارگر قوی حضور نداشت، من به چنین موضوعی گرفتار نمی‌شدم.

روز گذشته خبری مبنی بر اینکه علیرضابیگی اظهارات خود مبنی بر تحویل خودرو برای پس گرفتن امضا را تکذیب کرد، از طرف هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان منتشر شد. در واکنش به این خبر احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان گفت: خیر بنده تکذیب نکردم. حقیقت امر این است که آنها ادعا می‌کردند بنده گزاره خبری به کار بردم و گفتم که بین #استیضاح و واگذاری خودرو ارتباطی وجود داشته و آن واگذاری خودرو بر نتیجه استیضاح تأثیر گذاشته است، در حالی که همه صحبت‌های بنده #ناظر بر این مطلب است که چه ارتباطی می‌تواند میان واگذاری #خودرو و استیضاح وجود داشته باشد؟ پاسخ این سوال را باید هیئت رئیسه #مجلس بدهد.

او افزود: کار من نیست که بگویم قضایا بهم مرتبط هستند یا خیر اما بنده می‌گویم که در اثنای استیضاح واگذاری صورت گرفته #هیئت_رئیسه_مجلس مشخص کند، چه ارتباطی میان واگذاری خودرو و پس گرفتن استیضاح وجود داشته است. بنابراین آنها باید پاسخ بدهند ممکن است بگویند هیچ ارتباطی وجود نداشته است.

علیرضابیگی در پاسخ به اینکه بنابراین مدرک شما درباره واگذاری خودرو به نمایندگان تکذیب نشده، تصریح کرد: مدرک درباره واگذاری خودرو به نمایندگان را علاوه بر هیئت نظارت به مقام قضایی هم تسلیم کردم، نظر هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان این بود که اساسا رسیدگی به موضوع واگذاری خودرو کار ما نیست بلکه این کار تخصصی است و گروه حقیقت یاب باید این موضوع را بررسی کند. هیات نظارت براساس آنچه که گفته شده و براساس وظایف نمایندگی بوده یا خیر، نظر می‌دهد یعنی آنچه من گفتم در راستای وظایف نمایندگی بنده بوده یا اقدام شخصی و مغرضانه بوده است. در نهایت دادستانی پذیرفت که مدرک را رسیدگی کند اما هیئت نظارت سند بنده درباره واگذاری خودرو به نمایندگان را نپذیرفت. /منیبان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا