اخبار

لیگ دوچرخه سواری درآذربایجان‌شرقی راه اندازی می شود

ناصر هوشیار سرپرست هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری لیگ استانی از اهداف اصلی هیات می‌باشد که برای این موضوع تمامی اعضای هیات استان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد‌.

جلسه هم‌اندیشی و تدوین برنامه‌های یک ساله هیات دوچرخه‌سواری استان ظهر امروز برگزار شد.

ناصر هوشیار سرپرست هیات #دوچرخه‌سواری #آذربایجان‌شرقی در خصوص برگزاری این جلسه اظهار داشت: بعد از مدت‌ها جلسه‌ای بسیار مثمرثمر با حضور رؤسای شهرستان‌های استان و مسوولان کمیته‌های هیات برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مباحث مختلفی از جمله #هم‌اندیشی، #همفکری و تدوین برنامه یک ساله هیات موضوع اصلی بوده و تمامی اعضای هیات بر این اصل باور دارند که شهرستان‌های استان ظرفیت قدرتمندی در کشف و پرورش استعدادهای دوچرخه‌سواری دارند.

سرپرست هیات #دوچرخه‌سواری_آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تدوین برنامه یک ساله هم در این جلسه مطرح شد و رؤسای هیات‌های شهرستانی نیز در خصوص امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شهرستان خود برای برگزاری همایش، مسابقه و رقابت دوچرخه‌سواری طرح عنوان کردند.

ناصر هوشیار در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ استانی از اهداف اصلی هیات می‌باشد که برای این موضوع تمامی اعضای هیات استان تمام تلاش خود را انجام خواهند داد‌. برگزاری تور بین‌المللی مرند-ارس، تور یک روزه سهند به میزبانی منطقه آزاد ارس، تور ایران و آذربایجان و چندین رقابت داخلی و کشوری نیز از جمله برنامه‌های هیات در سال‌جاری می‌باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا