اخبار

بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان اردبیل پرداخت شد

بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال مستمری به مددجویان اردبیل پرداخت شدعلیرضا حسین‌نژاد روز سه‌شنبه گفت: در سال های اخیر قدم های خوبی برای حمایت از اقشار نیازمند جامعه برداشته شده به طوری که مستمری پرداختی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد چندین برابر افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه هر ماه به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مستمری پرداخت می‌شود، اظهارداشت: پرداخت مستمری به مددجویان برای تامین نیازهای اساسی آنها صورت می‌گیرد.
حسین‌نژاد با اشاره به اینکه به بیش از ۴۱ هزار خانوار تحت پوشش در استان اردبیل مستمری پرداخت می‌شود، بیان کرد: زنان سرپرست خانوار، سالمندان و سرپرستان خانوار از کار افتاده زیر ۵۵ سال که به علت بیماری تحت حمایت کمیته امداد هستند، مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.
او اضافه‌کرد: توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان مستعد اشتغال از اولویت‌های کمیته امداد است، تا آنها با فراگیری آموزش‌های لازم فنی و تخصصی و دریافت تسهیلات اشتغال‌ به خودکفایی برسند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: با تقویت روحیه خودباوری و ارتقای مهارت‌های خانوارهای تحت حمایت تلاش می‌شود تا مسیر توانمندسازی مددجویان هموار و به استقلال اقتصادی دست یابند.
وی گفت: اشتغال تعدادی از مددجویان بنا به بعضی مسائل از جمله کهولت ‌سن و بیماری امکان ندارد برای همین این نهاد با ارائه خدمات حمایتی، درمانی و دارویی درصدد رفع بخشی از مشکلات این قشر آسیب‌پذیر است.
او با بیان اینکه مستمری پرداختی به مددجویان تحت حمایت تنها بخشی از نیازهای ضروری آنها را برطرف می‌کند، افزود: برای ارائه خدمات بهتر و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، نیازمند یاری بیش از پیش خیران و نیکوکاران هستیم.
وی اظهارداشت: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی‌ پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوارهای بی‌بضاعت استان برسانند.
او بیان‌کرد: برای نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.
بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا