اخبار

زیرساخت‌های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل تامین شد

زیرساخت‌های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل تامین شدمحمد اهلی روز سه‌شنبه در بازدید از ناحیه صنعتی نیر افزود: از بین ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی مصوب استان ، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که با پروژه‌های عمرانی انجام شده تمامی آنها دارای گاز طبیعی هستند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گازرسانی به صنایع را در ایجاد اشتغال و تامین زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه صنعتی و رونق اقتصادی استان بسیار مهم دانست و اظهارداشت: شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری شرکت گاز استان، آماده تامین گاز صنایع استان بوده و تلاش می‌شود تا با تامین گاز و گازرسانی به واحدهای صنعتی، در حمایت از واحدهای صنعتی و جهش تولید گام برداشت.
وی گفت: در این استان ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی در این شهرک‌ها فعال هستند.
اهلی میزان اشتغال این واحدهای صنعتی را ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر برشمرد و افزود: در سال‌گذشته  ۵۶ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان به بهره‌برداری رسید که با آغاز بکار آنها بیش از هزار نفر مشغول کار شدند.
وی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های یاد شده توسط سرمایه‌گذاران در سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد ریال است، گفت: پارسال ۱۰۱ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شد که با توجه به مشوق‌های ارائه شده برای سرمایه‌گذاری در استان، به نظر می‌رسد که این آمار به شکل چشمگیری در سال جدید افزایش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا