اخبار

انتقاد روزنامه هم میهن از طرح مجلس برای مقابله با بی حجابی

روزنامه هم میهن نوشت: برنامه‌ای که تحت عنوان مقابله با بی‌حجابی در مجلس در دست تدوین است، نشان می‌دهد که آقایان هیچ علاقه‌ای به آموختن از روزگار ندارند. با اعصاب مردم و جامعه بازی نکنید.

روزنامه هم میهن نوشت: برنامه‌ای که تحت عنوان مقابله با بی‌حجابی در مجلس در دست تدوین است، نشان می‌دهد که آقایان هیچ علاقه‌ای به آموختن از روزگار ندارند. «هر که ناموخت از گذشت روزگار/ هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار.» با اعصاب مردم و جامعه بازی نکنید.

آیا سال آینده بهتر خواهد شد؟ امیدواریم چنین شود. ولی تحقق این امر مستلزم تداوم و تکمیل گام‌های مثبتی است که برداشته شده است. اگر برداشتن این گام‌ها استمرار پیدا نکند و یا با گام‌های مناسب دیگر تکمیل نشود، به‌طور طبیعی باید انتظار بدتر شدن اوضاع را داشت. یکدست شدن #حکومت و #دولت ، این ویژگی و ظرفیت را ایجاد کرده که طرفداران وضع موجود برای برقراری روابط با #عربستان شادی کنند و آن را به‌عنوان پیروزی خود معرفی نمایند و حتی چند گام به پیش بردارند و بگویند که #اصلاح_طلبان و دیگر منتقدان عزادار این موفقیت هستند. قصد نزاع در این باره را نداریم، ولی امیدواریم که این موفقیت‌ها را در #برجام و FATF نیز تکرار کنند، تا حداقل به نقطه‌ای برسیم که مردم نگران #تورم ۴۰ و ۵۰ درصدی نباشند.

باید کسانی را که با وعده زمستان سخت، این دولت را سر کار گذاشتند از خود دور کنند. در گام دوم باید #اصلاحات اساسی در رویکرد به جایگاه حکومت صورت گیرد. برنامه‌ای که تحت عنوان مقابله با #بی_حجابی در مجلس در دست تدوین است، نشان می‌دهد که آقایان هیچ علاقه‌ای به آموختن از روزگار ندارند. «هر که ناموخت از گذشت روزگار/ هیچ ناموزد ز هیچ آموزگار.» با اعصاب مردم و جامعه بازی نکنید. با مشارکت مردم و رفتار مبتنی بر خرد و مهربانی با جامعه روبه‌رو شوید. /رویداد24

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا