شهر و شورا -1

بررسی کلیات برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز

کلیات برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی فوق العاده شورای شهر تبریز بررسی شد.

کلیات برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی فوق العاده شورای شهر تبریز بررسی شد.

به گزارش باش خبر وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در ابتدای یکصد و شانزدهمین جلسه علنی ضمن ارائه گزارشی در خصوص #برنامه و #بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ سال خوبی بود، نقاط قوت و ضعفی هم داشت که امیدوارم طی یک جلسه به آسیب‌شناسی این موضوعات بپردازیم، بودجه سال ۱۴۰۲ نیز با همان شعار کار سخت تدوین شده و تلاش ما باز هم شبانه‌روزی خواهد بود و امیدواریم عنایت الهی شامل حال ما در سال آینده باشد.

#هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری، ده هزار میلیارد تومان بود که سال آینده نزدیک بیست هزار میلیارد تومان است که ۹۹ درصد پیشرفت دارد، بودجه مرکز ۲۶۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، ۹۵۶۰ میلیارد تومان بودجه مناطق بوده که ۶۰ درصد نسبت به امسال افزایش داشته است.

فریدون بابایی اقدم، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر #تبریز هم در این جلسه بیان کرد: افزایش ۹۰ درصدی بودجه اتفاق ارزنده ای است و بابت این جسارت از شهردار تشکر می‌کنم، اما باید در مورد تحقق بودجه مبنایی در نظر بگیریم تا با مشکل مواجه نشویم.

#بابایی_اقدم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این مبنا به ویژه در مناطق که ۱۳ هزار میلیارد بودجه عمرانی پیش‌بینی شده است باید در نظر گرفته شود، لازم است در مورد املاک و فروش آن نیز توضیحاتی از سوی شهردار ارائه شود.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز هم در پاسخ به سوالات فریدون بابایی اقدم بیان کرد: عملکرد بودجه‌ای برای ۱۲ ماه، صد در صد بودجه مصوب شورا محقق خواهد شد، این امر با حمایت شورا، تلاش همکاران و دعای خیر مردم اتفاق خواهد افتاد و نگرانی از این بابت نداریم و صد در صد تحقق داریم.

وی ادامه داد: نزدیک ۲۵۰ میلیارد تومان فروش املاک داریم، ۵۰۰ میلیارد تومان مربوط به زمین‌های اوحدی است که برای مترو تعلق دارد، برای سال آینده ملکی نداریم که بفروشیم و در کنار آن بحث مولدسازی را در املاک شهرداری مد نظر قرار گرفتیم.

هوشیار اذعان کرد: تلاش داریم املاک خود را با بارگذاری به فروش برسانیم و دست سوداگران را در این حوزه کوتاه کنیم، امیدوارم سال بعد ۲۵۰۰ میلیارد را در این حوزه ها تحقق بخشیم چراکه در این حوزه ما حکم قضایی گرفتیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا