اخبار

رضاخواه: انقلاب اسلامی ایران را به کشوری قدرتمند در جهان تبدیل کرده است

رضاخواه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:انقلاب اسلامی ایران را به کشور قدرتمند منطقه ای در دنیا تبدیل کرده است و ملت ما توانستند علیرغم تحریم های دشمنان به دستاوردهای مثبتی در حوزه انرژی صلح آمیز هسته‌ای، هوا و فضا، ساخت پهپاد، نانو و پزشکی موفقیت‌های حائز اهمیت داشته باشند.

مجتبی رضاه‌خواه در گفت و گو در مورد دستاوردهای ۴۴ساله انقلاب اظهار کرد: #انقلاب_اسلامی_ایران را به کشور قدرتمند منطقه ای در دنیا تبدیل کرده است و ملت ما توانستند علیرغم #تحریم های دشمنان به دستاوردهای مثبتی در حوزه انرژی صلح آمیز هسته‌ای، هوا و فضا، ساخت #پهپاد ، نانو و پزشکی موفقیت‌های حائز اهمیت داشته باشند.

رضاخواه نماینده مردم تهران بیان داشت: بعد از چهل و چهار سال حضور عظیم مردم در این مراسم نشان می‌دهد که آن‌ها پای #انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند و پاسدار خون #شهدا هستند.

رضاخواه اظهار داشت: در طول این سال ها #دشمنان نظام به دنبال فشار بر #مردم_ایران هستند تا آنها دست از حمایت این انقلاب بکشند اما در اهداف خود ناکام ماندند و ملت ایران با همدلی و انسجام بیشتری در راهپیمایی امسال شرکت کردند و جمعیت امسال قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.

وی با اشاره به #اغتشاشات اخیر در کشور گفت: سرویس‌های اطلاعاتی چندین کشور قدرتمند در تلاش هستند تا نظام اسلامی را دچار مشکل کنند اما نظام با قدرت بیشتر مسیر خود را ادامه می دهد و با پشتوانه مردم هر روز قدرتمند تر خواهد شد این جای خوشحالی دارد که مردم پشت این نظام و انقلاب هستند و دشمنان باید از این حضور درس بگیرند و بدانند ملت ایران گوش به فرمان ولایت هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودحه مجلس بیان داشت: دشمنان ملت ایران در حوادث اخیر نتوانستد به اهداف خود برسند و از پیشرفت ایران هم نگران هستند و این حضور میلیونی امروز مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امید آنان را به یاس مبدل کرد و نشان داد آنها در اهداف خود برای ایجاد قطب سازی، در بین ملت ایران ناکام شده‌اند. /ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا