اخبار

روزنامه ایران ادعاهایی را درباره موسوی و بیانیه اش منتشر کرد

روزنامه «ایران»،ادعاهایی تند را درباره میرحسین موسوی و بیانیه اخیرش منتشر کرد.

طبق اطلاعات موثق و مستند، بیانیه اخیر مسیرحسین #موسوی از طریق اردشیر امیرارجمند به آن فتنه‌گر القا شده است.برنامه بعدی #منافقین برای موسوی برای تاریخ ۲۵ بهمن طراحی شده که باز هم امیرارجمند بازیگر اصلی آن خواهد بود.

یک منبع مطلع امنیتی به شرط عدم افشای نامش گفت: اردشیر امیرارجمند همان زندانی فراری است که در جریان #فتنه_۸۸ میرحسین موسوی را به شکل مرموز و تمام عیاری در اختیار گرفته، اداره می‌کرد و عامل اصلی خروج وی علیه نظام #جمهوری_اسلامی بود. این عنصر مرموز در همان مقطع بازداشت شد اما با استفاده از فرصت مرخصی از زندان، توسط گروهک منافقین از کشور فراری داده و به مقر آنها در اطراف #پاریس منتقل شد.

سرویس اطلاعاتی فرانسه نیز با اغتنام از فرصت ارتباط خود با اردشیر امیرارجمند را تقویت کرد و گسترش داد و به‌تدریج وی را به عنوان منبع اطلاعاتی به استخدام خود درآورد.

این فرد آگاه اضافه کرد: با اینکه افراد شناخته شده دیگری در داخل تحت عنوان مشورت به میرحسین موسوی خط می‌دهند و برایش بیانیه می‌نویسند، اما همچنان مؤثرترین عنصری که به شکل سؤال برانگیزی اراده آن فتنه‌گر را دراختیار دارد و از قدرت وتوی نوشته‌ها و نظریات سایر خط‌ دهندگان به میرحسین برخوردار است همان اردشیر امیرارجمند است که طبق اطلاع موثق بیانیه اخیر میرحسین را با کمک محمد جواد اکبرین به نگارش درآورده و به آن فتنه‌گر متوهم ابلاغ کرده است. /خبرآنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا