اخبار

بادامچیان با انتقاد تندش بیانیه خاتمی و تمام نظام و حتی خود اصلاح طلبان را زیر سوال برد

فارس نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هرگز به حذف اصلاح طلبان از عرصه فعالیت های سیاسی مایل مایل نیستم و باید در صحنه کشور حضور داشته باشند اما راهشان به بن بست می رود.

اسدالله بادامچیان روز سه شنبه در نشست خبری که در دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به فرمان عفو رهبری در روزهای گذشته اظهار داشت: مبنای اصل امامت و ولایت این است که افرادی را که از کرده خود پشیمان می شوند را مورد عفو قرار دهند.

بادامچیان با بیان اینکه طراحی استکباری تابستان داغ و آبان قرمز به نتیجه نرسید، اظهار داشت: اقدام #مقام_معظم_رهبری خنثی‌کننده باقی‌مانده فتنه ۱۴۰۱ بود زیرا خانواده‌های که با حرکات و اقدامات فرزندانشان مخالف بودند، انتظار رافت از سوی نظام اسلامی بودند و به همین دلیل باید به اقدام رهبر انقلاب در اداره مملکت تحسین گفت.

#بادامچیان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره برنامه #حزب_موتلفه_اسلامی برای انتخابات آینده اظهار داشت: هرچند فعالیت های انتخاباتی در زمان #انتخابات شکل می گیرد اما اکنون همه گروهها و احزاب تلاش می کنند تا در انتخابات آتی شرکت کنند؛ به نظر می رسد انتخابات آینده، یک انتخابات پر از رقابت‌های شدید در درون #اصولگرا و #اصلاح‌طلب خواهد بود.

وی درباره بیانیه اخیر سیدمحمد #خاتمی نیز گفت: کسی که هشت سال #رئیس_جمهور بود ولی نتوانست به هیچ یک از وعده‌های خود عمل کند و کاری کرد که مردم در انتخابات مجلس هم شرکت نکنند، اکنون با بیانیه خود تمام نظام و حتی خود اصلاح‌طلبان را زیر سوال برد.

بادامچیان با تاکید بر اینکه در بیش از چهار دهه گذشته جمهوریت نظام رو به رشد بوده است، گفت: مبنای ما نه جمهوریت مورد تایید غرب بلکه قانون اساسی است و باید گفت که مسائل اجتماعی باعث کاهش حضور مردم در انتخابات شده است.

وی ادامه داد: عملکرد دولت آقای روحانی سبب شد تا حتی اصلاح‌طلبان هم در انتخابات شرکت نکنند و معتقدم انتخابات آینده، انتخاباتی با مشارکت بالاتر خواهد بود. /خبرآنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا