اخبار

آتش‌سوزی مهیب کارگاه شارژ کپسول گاز در سه راهی اهر

یک باب کارگاه شارژ کپسول گاز مایع در سه راهی اهر دچار آتش‌سوزی مهیب و انفجار شد

علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک باب کارگاه شارژ کپسول گاز مایع در سه راهی اهر پس از آتش‌سوزی و وجود شعله و حرارت بسیار زیاد در محیط، منجر به تخلیه گاز تعدادی از کپسول‌های گاز مایع شد.

وی ادامه داد: تخلیه مکرر تعدادی از #سیلندرهای_گاز و افزایش میزان خطر حاصل از این مورد، از جمله مشکلات عملیات #اطفاء_حریق این #حادثه بود که خوشبختانه با تلاش نیروهای اعزامی کنترل و اطفاء حریق شد.

مدیرعامل سازمان #آتش‌نشانی تبریز افزود: بر اثر این #حادثه یک باب فروشگاه لوازم ساختمانی مجاور این کارگاه نیز دچار خساراتی شد.

وی با اشاره به شدت این حادثه بر اثر تعداد بالای #کپسول‌های موجود در کارگاه گفت:
در این حادثه ۵۵ دستگاه سیلندر گاز مایع سی کیلویی، ۴۶ دستگاه سیلندر گاز مایع یازده کیلویی، سه دستگاه کپسول پیک نیک و یک دستگاه پانصد کیلویی گاز مایع وجود داشت که طعمه حریق شده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز از شهروندان خواست، با مشاهده هرگونه کارگاه شارژ غیر مجاز مراتب را به عوامل و مراجع مربوطه اطلاع‌رسانی کنند.

گفتنی است، متاسفانه دو نفر از افراد کارگاه دچار آسیب جسمانی بودند که هر دو جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا